Οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού μας ταλαιπωρούν ενώ μας κάνουν να αισθανόμαστε  συχνά δυσφορία και κόπωση. Για αυτό ειδικά αυτή την εποχή πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στη διατροφή μας. Έτσι, θα πρέπει να συνεχίσουμε να τηρούμε τον βασικό κανόνα των μικρών συχνών γευμάτων, μη παραλείποντας τα σνακ, όση ζέστη και αν έχει, ώστε να μην υποκύψουμε σε παγωτά και δροσιστικά γλυκά αλλά κυρίως να μην καταλήξουμε σε βραδινές υπερβολές!

Το πρωινό σου είναι βασικό ώστε να ξεκινάει η ημέρα σωστά. Αν θέλεις να ξεφύγεις  από τα κλασσικά δοκίμασε να χτυπήσεις στο μπλέντερ γάλα με 1-2 φρούτα επιλογής και 2-3 κουταλιές της σούπας κουάκερ. Το μεσημέρι καλό θα ήταν να μην επιλέγεις βαριά μαγειρευτά φαγητά, κοκκινιστά και τηγανητά. Αυτό γιατί ο οργανισμός επιβαρύνεται με τη διαδικασία της πέψης, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται συμπτώματα δυσπεψίας, υπνηλίας και δυσφορίας…

Μία χωριάτικη σαλάτα με ντομάτα, αγγούρι, πιπεριές, κρίθινα παξιμαδάκια και φέτα χαμηλών λιπαρών ή ένας κρητικός ντάκος με ντομάτα και τυριά χαμηλότερων λιπαρών όπως είναι το κατίκι δομοκού, το ανθότυρο ή η μυζήθρα, είναι ιδανικά για ελαφριά μεσημεριανά γεύματα! Εάν δεν μπορείς να αποχωριστείς το κρέας επίλεξε άλιπα κομμάτια τα οποία αφού τα μαρινάρεις και τα ψήσεις θα τα συνοδεύσεις με ωμή σαλάτα και παξιμαδάκια και φυσικά με ένα δροσιστικό ντρέσιγκ με λίγο ελαιόλαδο, μπαλσάμικο ξύδι, μουστάρδα, αλάτι και πιπέρι!

Ειδικά το καλοκαίρι πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου ψάρια που θα σου δώσουν καλά λιπαρά οξέα όπως είναι ο τόνος και ο σολομός και τα θαλασσινά, τα οποία μπορείς να συνοδεύσεις με τα αγαπημένα σου  λαχανικά, λίγο καλαμπόκι ή κρίθινα παξιμάδια…

Αν αγαπάς τα ζυμαρικά (απολύτως λογικό) ,φρόντισε να αποφύγεις τις ποσότητες καταναλώνοντάς τα μόνο  με  λαχανικά σε μορφή μακαρονοσαλάτας προσθέτοντας κασέρι και γαλοπούλα! Το ίδιο μπορείς να κάνετε και με το ρύζι, απλά καλό θα είναι να επιλέγεις ζυμαρικά ολικής άλεσης και καστανό ρύζι που θα σου δώσουν περισσότερη ενέργεια.

Επίσης, μπορείς να βράσεις αυγά και να κάνεις τη δική σου σαλάτα του Σεφ. Προσοχή όμως, χρησιμοποίησε  γιαούρτι και μουστάρδα αντί της παχυντικής μαγιονέζας. Επίσης μπορείς να ετοιμάσεις μια πεντανόστιμη ομελέτα ή στραπατσάδα στην οποία μην ξεχάσεις να βάλεις ντομάτα, πιπεριές και μανιτάρια !

 

 



  Διάβασε ακόμη:

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!

Αμύγδαλα: Είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι!