To καλοκαίρι είναι λογικό να το «έριξες» και λίγο έξω διατροφικά. Μπορείς όμως με απλές κινήσεις στο σπίτι να αποκτήσεις σιγά σιγά τους κοιλιακούς που θέλεις και να επανέλθεις σε φόρμα...

Για πάμε!

  1. Ξάπλωσε ανάσκελα και κράτα τα χέρια τεντωμένα πάνω από το κεφάλι και τα πόδια ίσια, να ακουμπούν το έδαφος. Ανασήκωσε την πλάτη και φέρε τα χέρια τεντωμένα μπροστά σου. Ταυτόχρονα, λύγισε το αριστερό σου πόδι και φέρτο προς τον κορμό σου. Επιστρέφεις στην αρχική σου θέση. Κάνεις 10 επαναλήψεις για κάθε πόδι και έπειτα για το άλλο. Μην ξεχνάς τις αναπνοές, καθώς βοηθούν στην καλύτερη εκτέλεση των ασκήσεων.
  2. Η άσκηση αυτή θα ενδυναμώσει του πλάγιους κοιλιακούς σου. Ξάπλωσε στη δεξιά πλευρά του σώματος σου. Τα πόδια σου είναι τεντωμένα ευθεία. Ακούμπα το κεφάλι σου στο δεξί σου ώμο και την αριστερή σου παλάμη στο έδαφος. Ανασήκωσε το αριστερό σου πόδι, πάντα τεντωμένο, μέχρι να νιώσεις τους πλάγιους κοιλιακούς να σε «τραβάνε». Μένεις σε αυτή τη θέση για 5 δευτερόλεπτα και χαμηλώνεις αργά το πόδι. Κάνεις 3 σετ από 15 επαναλήψεις για κάθε πόδι.  
  3. Για τους κάτω κοιλιακούς, ξάπλωσε ανάσκελα και στηρίξου στους αγκώνες σου. Πρόσεξε τα πόδια σου να είναι ελάχιστα λυγισμένα. Σηκώνεις τα πόδια μας από το έδαφος και μένεις στην θέση που είσαι για 5 δευτερόλεπτα. Σιγά σιγά επανέφερε τα πόδια σου στην αρχική τους θέση. Κάνεις 3 σετ από 20 επαναλήψεις.
  4. Στάσου όρθια με το ένα πόδι μπροστά από το άλλο. Κάνοντας πηδηματάκια, άλλαξε κάθε φορά το πόδι που είναι μπροστά, κάνοντας τα γνωστά «ψαλιδάκια». Επανέλαβε διαρκώς για 20 δευτερόλεπτα.

 



  Διάβασε ακόμη:

Run woman, run!

Ζουμερά οπίσθια με μια και μόνο άσκηση!