Ποιος θα το πίστευε ότι υπάρχουν κάποια τρόφιμα που μπορεί να σου δημιουργήσουν αϋπνία! Κι όμως υπάρχουν και καλό θα ήταν να τα αποφεύγεις πριν πέσεις για ύπνο!

Σοκολάτα & καφές

‘Ολες οι σοκολάτες και ειδικότερα η μαύρη, όπως και ο καφές, περιέχουν καφεΐνη, η οποία λειτουργεί σαν διεγερτικό που βελτιώνει την πνευματική εγρήγορση, μειώνει την κούραση, και επιταχύνει το μεταβολικό ρυθμό σου, δηλαδή ότι ακριβώς δεν θέλεις να σου συμβεί πριν ξαπλώσεις!

Πικάντικα φαγητά

Η πέψη επιβραδύνεται κατά τη διάρκεια του ύπνου. Αυτό σημαίνει πως το σώμα μας χρειάζεται επιπλέον προσπάθεια  ώστε να αφομοιώσει τα πικάντικα τρόφιμα, οπότε θα είναι πιο δύσκολο να το κάνει κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Αλκοόλ

Το να κατεβάζετε 1-2 μπουκάλια μπίρα ή ποτήρια κρασί δε θα σας κάνει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα. Ο ύπνος που προκαλεί, δεν σας ξεκουράζει αφού θα ξυπνήσετε πολλές φορές κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Κόκκινο κρέας

Αντίθετα με τους υδατάνθρακες που είναι αρκετά ευκολοχώνευτοι, το σώμα δυσκολεύεται να διασπάσει την πρωτεΐνη. Τρώγοντας τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες πριν τον ύπνο, θα ταλαιπωρήσετε το πεπτικό σας σύστημα.

Λαχανικά και Φρούτα

Γενικά τα λαχανικά κάνουν καλό, αλλά καλύτερα να τα αποφεύγουμε πριν τον ύπνο. Αρκετά από αυτά όπως το κουνουπίδι και το μπρόκολο περιέχουν τρυπτοφάνη, το ίδιο αμινοξύ που υπάρχει στις πρωτεΐνες και επηρεάζει τον ύπνο και είναι επίσης δυσκολοχώνευτα.

Γλυκά

Η ζάχαρη είναι αυτή που προκαλεί εγρήγορση και μας γεμίζει ενέργεια, κάτι που σίγουρα δεν θέλουμε πριν τον ύπνο.

Νερό

Το πιο υγιεινό  και σημαντικό πράγμα στον κόσμο κι όμως σε κάνει να θέλεις  να επισκεφθείς την τουαλέτα μέσα στη νύχτα, διακόπτοντας τον ύπνο σου



  Διάβασε ακόμη:

Run woman, run!

Ζουμερά οπίσθια με μια και μόνο άσκηση!