Είναι γνωστό εδώ και πολλά χρόνια ότι το τρέξιμο προσφέρει πολλά οφέλη στην ψυχολογία σου, εκτός από τα φυσικά αποτελέσματα στο σώμα σου. Αν καταφέρεις να κάνεις το τρέξιμο τρόπο ζωής, θα δεις σίγουρα διαφορά επάνω σου.

Τα ψυχολογικά οφέλη αυτής της δραστηριότητα είναι τα εξής:

  • Μείωση άγχους και στρες: Το τρέξιμο αναζωογονεί το μυαλό και εξαλείφει τις ανησυχίες. Όταν τρέχεις έχεις πολύ χρόνο να επικεντρωθείς και να σκεφτείς τα σημαντικά πράγματα της ζωής σου.
  • Νιώθεις υγιής και ευτυχισμένη: Το τρέξιμο πυροδοτεί την παραγωγή ενδορφίνης, μία ορμόνη που ελέγχει τις αισθήσεις σου. Έτσι, ενισχύεται η διάθεση σου και αισθάνεσαι ευτυχής.
  • Ενισχύει την αυτοπεποίθηση σου: Με το τρέξιμο γνωρίζεις το αίσθημα της αυτοεκτίμησης και ενισχύεται η αυτοπεποίθηση σου. Ακόμα, αν χάσεις και βάρος, θα έχεις περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό σου.
  • Αποτελεί το φυσικό ηρεμιστικό σου: Το τρέξιμο θεωρείται ως φυσικό ηρεμιστικό και αυτός είναι ο λόγος που οι ειδικοί και οι θεραπευτές πάντα το προτείνουν. Μάλιστα, με το τρέξιμο μπορείς να καταπολεμήσεις τις εξαρτήσεις σου και αυτό γιατί σε κάνει πιο δυνατό διανοητικά.
  • Αποτελεί το αντικαταθλιπτικό σου: Οι ψυχολόγοι συνιστούν το τρέξιμο ως εργαλείο κατά της κατάθλιψης, καθώς τα αθλήματα αντιμετωπίζουν την κλινική κατάθλιψη άκρως αποτελεσματικά.
  • Συντονίζεις μυαλό και σώμα: Το τρέξιμο βοηθά στο να μπορέσεις να συντονίσεις σώμα και πνεύμα και σε κρατά τόσο σωματικά όσο και νοητικά δραστήριο. Με άλλα λόγια, το τρέξιμο εκπαιδεύει το μυαλό να βοηθά και να συνεργάζεται αρμονικά με το σώμα.


  Διάβασε ακόμη:

Στρες & κρίσεις πανικού: Ηρέμησε, το παθαίνουμε όλες!

Αγαπώ και πράττω: Τρέχουμε και φέτος για καλό σκοπό!