Ο ανανάς ξεχωρίζει σαν φρούτο λόγω των ιχνοστοιχείων του. Ειδικά ο φρέσκος ανανάς έχει λίγες θερμίδες και μπορεί να ικανοποιήσει την πείνα σου στο έπακρον. Προσφέρει πολλά οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό που σίγουρα δεν έχεις φανταστεί.

  1. Ένα φλιτζάνι γεμάτο ανανά αποτελεί ένα δροσιστικό και υγιεινό σνακ με μόλις 80 θερμίδες.
  2. Ο ανανάς περιέχει βρομελίνη, ένα πεπτικό ένζυμο που βοηθά στη χώνεψη των τροφών και δεν υπάρχει πιθανότητα να νιώσεις φουσκωμένη. Η βρομελίνη βρίσκεται μόνο στον φρέσκο ανανά.
  3. Πρόσφατα επιστημονικές έρευνες δείχνουν ότι ο ανανάς βοηθά στο να εμποδίσει την παρουσία λίπους, αλλά δυστυχώς δεν έχει καμία ευθύνη για την μείωση του ήδη υπάρχοντος λίπους στο σώμα όπως οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν.
  4. Ο ανανάς μπορεί να διαδραματίσει έναν σημαντικό ρόλο στο να διατηρηθούν υγιή τα κύτταρα. Σε προμηθεύει με βιταμίνη C και βιταμίνη Α που χρειάζεσαι κάθε μέρα και έτσι προστατεύει τα υγιή κύτταρα.
  5. Ο ανανάς βοηθά στην ανάπτυξη γερών οστών και των συνδετικών ιστών. Οι ενήλικες μεγαλύτερης ηλικίας, οι οποίοι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο όσον αφορά τα οστά τους, θα μπορούσαν να επωφεληθούν από την προσθήκη ανανά στα γεύματά τους.
  6. Ο ανανάς ενισχύει τα ούλα και βοηθά τα δόντια σου να είναι υγιή και γερά.
  7. Ο ανανάς περιέχει β-καροτίνη και μειώνει τον κίνδυνο εκφύλισης της ώχρας κηλίδας κατά 35% στα μάτια σου.

 



  Διάβασε ακόμη:

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!

Αμύγδαλα: Είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι!