Το γεγονός όμως ότι οι καιροί είναι δύσκολοι επηρεάζει τη διάθεσή μας, τη δύναμη να πιστέψουμε στον εαυτό μας και να διεκδικήσουμε χρόνο για εμάς και τις ανάγκες μας. Δώσε στον εαυτό σου χρόνο για να ξεκουραστεί, να απολαύσει τη στιγμή και να σκεφτεί αισιόδοξα.

Δες παρακάτω μερικούς τρόπους που θα σε βοηθήσουν να δεις τη ζωή πιο θετικά και να διώξεις τις δυσάρεστες σκέψεις από το μυαλό σου.

  1. Βγες μία βόλτα: Μία βόλτα στο φως του ήλιου έστω και λίγα λεπτά την ημέρα μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση και να σε κάνει να σκέφτεσαι πιο θετικά. Έχει αποδειχθεί πως ο ήλιος αυξάνει τη βιταμίνη D, η οποία απομακρύνει την κατάθλιψη.
  2. Περιποιήσου τον εαυτό σου: Είναι σημαντικό μέσα στη μέρα να βρεις λίγο χρόνο και να τον αφιερώσεις στον εαυτό σου. Ακόμη και κάποιες απλές καθημερινές συνήθειες όπως το μπάνιο, μπορούν να μετατραπούν σε μια σημαντική στιγμή, αν δημιουργήσουμε την κατάλληλη ατμόσφαιρα. Μπορείς για παράδειγμα να περιποιηθείς το δέρμα σου και τα μαλλιά σου με προϊόντα ομορφιάς, ακούγοντας μουσική.
  3. Βρες λίγη ώρα μέσα στην ημέρα για να χαλαρώσεις: Σκέψου τι είναι αυτό που σε χαλαρώνει και αφιέρωσε όση περισσότερη ώρα μπορείς κάθε μέρα.
  4. Ακολούθησε ένα χόμπι που σε ευχαριστεί: Καλό θα ήταν να περιλαμβάνει κίνηση, καθώς εκτός του ότι θα σου φτιάξει τη διάθεση, θα βελτιώσει το σώμα σου και τη σιλουέτα σου και άρα, το αποτέλεσμα θα σε «ανεβάσει» και ψυχολογικά και σωματικά.
  5. Ακολούθησε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής: Τα φρούτα και τα λαχανικά βελτιώνουν την υγεία του σώματος αλλά και του δέρματος, ενώ μακροπρόθεσμα απομακρύνουν τα συμπτώματα κατάθλιψης.
  6. Κάνε παρέα με χαρούμενους και αισιόδοξους ανθρώπους: Πολλές φορές οι άνθρωποι που έχουμε γύρω μας επηρεάζουν την διάθεσή μας και μας μεταδίδουν τα συναισθήματά τους. Προτίμα να βγεις βόλτα με κάποιον χαρούμενο και χαμογελαστό άνθρωπο, ώστε να σου μεταδώσει τη θετικότητα και την αισιοδοξία του.
  7. Βάλε στόχους: Είναι σημαντικό να ξέρουμε ότι έχουμε ένα σκοπό στη ζωή μας. Οι άνθρωποι πρέπει να θέτουν στόχους, ώστε να έχουν σε κάτι να ελπίζουν, να έχουν κάτι να προσδοκούν. Οι στόχοι αυτοί μπορεί να είναι είτε βραχυπρόθεσμοι και να πρόκειται να πραγματοποιηθούν σύντομα είτε μακροπρόθεσμοι και να αφορούν στο μέλλον.
  8. Ξεκίνα την ημέρα σου σωστά και με χαμόγελο: Ο σοφός λαός λέει ότι η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Κάνε το, λοιπόν, πράξη! Ξεκίνα τη μέρα σου με ένα χαμόγελο. Ξύπνα λίγο νωρίτερα από την ώρα που πρέπει, άκου μουσική, φάε ένα υγιεινό και σωστό πρωινό. Αν ξεκινήσεις την ημέρα σου με  θετική διάθεση, ίσως καταφέρεις να φέρεις κοντά σου αυτό που πραγματικά επιθυμείς.
  9. Μοιράσου τις σκέψεις, τους φόβους και τις ανησυχίες σου με κάποιον που εμπιστεύεσαι: Οι φίλοι παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της σκέψης και της διάθεσής μας. Επίσης, οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι όταν μοιραζόμαστε τα προβλήματά μας και τις ανησυχίες μας με τους φίλους μας νιώθουμε καλύτερα και φτάνουμε ευκολότερα στη λύση που ψάχνουμε, ενώ ταυτόχρονα μειώνουμε και το άγχος μας.


  Διάβασε ακόμη:

Στρες & κρίσεις πανικού: Ηρέμησε, το παθαίνουμε όλες!

Αγαπώ και πράττω: Τρέχουμε και φέτος για καλό σκοπό!