Είναι κάποιες ημέρες που νιώθεις πως είναι αδύνατον να σηκώσεις το κεφάλι από τους πόνους στον αυχένα...
Οι παράγοντες που ενοχοποιούνται στην εμφάνισή του είναι ο σύγχρονος τρόπος ζωής, η κακή διατροφή και φυσικά η έλλειψη άσκησης.Συνήθως οφείλεται σε μια σειρά από παθήσεις που έχουν σχέση με τους μυς, τους μεσοσπονδύλιους δίσκους, τους συνδέσμους, τα νεύρα, τα αγγεία ή το νωτιαίο μυελό ενώ δεν εμφανίζει τα ίδια συμπτώματα σε όλους τους ανθρώπους επισημαίνουν τα μέλη της Αμερικανικής Ορθοπεδικής Εταιρείας.
Το αυχενικό ταλαιπωρεί κυρίως όσους κάνουν καθιστική δουλειά, όσους βρίσκονται με τις ώρες ακίνητοι και όσους δεν γυμνάζονται. 

Όποια κι αν είναι η αιτία το μόνο που χρειάζεσαι εκείνες τις ώρες είναι έναν τρόπο για να ανακουφιστείς!

Φυσικά, πρώτα θα πρέπει να επισκεφτείς τον ειδήμων ιατρό προκειμένου να σου κάνει τις απαραίτητες υποδείξεις για να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα.

Παράλληλα, μπορείς να κάνεις τα εξής:

Προσπάθησε η θέση του κεφαλιού και του αυχένα να είναι σε μια ευθεία. Δηλαδή το κεφάλι να μην προβάλει προς τα μπροστά ενώ κάθεσαι.
Καλό θα είναι κάθε 60 λεπτά να σηκώνεσαι από την καρέκλα  και με ίσιο τον κορμό να περπατάς για λίγο.
Όταν  εργάζεσαι μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή, φρόντισε να διανείμεις το βάρος των χεριών σου. (Αυτό γίνεται όταν ακουμπάμε τα χέρια μας στα χερούλια της καρέκλας.)
Όταν νιώσεις τις πρώτες ενοχλήσεις καλό θα είναι να τεντώσεις το κεφάλι σου προς τα πίσω αργά και μετά προς τα μπροστά.



  Διάβασε ακόμη:

Δεν θα ξαναπάρεις ποτέ ξανά το κινητό στην τουαλέτα αφού δεις αυτό το βίντεο

Ζουμερά οπίσθια με μια και μόνο άσκηση!