Η διατροφή μας παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην υγεία μας! Ωστόσο ακόμη πιο σημαντικό ρόλο διαδραματίζει όταν έχουμε ένα μωράκι και θα πρέπει να τραφεί από εμάς! Όπως κατάλαβες μιλάμε για το πολύ σημαντικό κομμάτι της μητρότητας, τον θηλασμό!

Προ πάντων φρόντισε να ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή και απόφυγε τις παρακάτω ύποπτες για αλλεργικές αντιδράσεις τροφές:

Το γάλα αγελάδας, τα φυστίκια, τη σόγια, τα αυγά, το καλαμπόκι.

Στην περίπτωση που παρατηρήσεις ότι το μωρό έχει βγάλει κάποια εξανθήματα ή παρουσιάζει διάρροια, καλό είναι να πάρεις τηλέφωνο τον παιδίατρο.

Σε ένα γενικότερο πλαίσιο πρόληψης, μια χρήσιμη ιδέα είναι να σημειώνεις τι τρως αλλά και να μην οδηγείσαι σε υπερκατανάλωση θερμίδων καθώς ναι μεν ο θηλασμός βοηθάει στην απώλεια των περιττών κιλών, μόνο όμως όταν η θηλάζουσα προσέχει τι τρώει!



  Διάβασε ακόμη:

Αμύγδαλα: Είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι!

Οι τροφές που θα σε βοηθήσουν να έχεις καλύτερη ψυχολογία!