Όταν δεν έχεις κοιμηθεί όσο και όπως θα έπρεπε τα προβλήματα που δημιουργούνται στο σώμα και στην ψυχολογία σου είναι μεγάλα. Για τον λόγο αυτό, έχει μεγάλη σημασία να γνωρίζεις ποιο είναι το κατάλληλο μαξιλάρι για σένα και πώς πρέπει να το χρησιμοποιείς για να απολαμβάνεις τον ύπνο σου.

Το μαξιλάρι, όμως, παίζει εξίσου σημαντικό ρόλο με το στρώμα στην ποιότητα του ύπνου αλλά και σε διάφορες παθήσεις της σπονδυλικής στήλης και του αυχένα που συνοδεύονται από χρόνιο πόνο. Το μαξιλάρι που κοιμάσαι πρέπει να το αλλάζεις κάθε δύο χρόνια. Επίσης, θα πρέπει να είναι αρκετά φουσκωτό και από υλικό που αλλάζει και επανέρχεται στο αρχικό του σχήμα σε όποια στάση και αν κοιμάσαι.Τα μαξιλάρια που είναι πολύ λεπτά δεν στηρίζουν τον αυχένα επαρκώς. Καλό θα ήταν επίσης να μη χρησιμοποιείς περισσότερο από ένα μαξιλάρι, γιατί διαφορετικά παραμορφώνεται η σπονδυλική στήλη και ξεκινούν οι πόνοι στη μέση και την πλάτη, ενώ πρέπει να το τοποθετείς σε τέτοια θέση, ώστε να στηρίζεται μόνο το κεφάλι και ο λαιμός και όχι οι ώμοι.

Οι ειδικοί μιλάνε για ένα δεύτερο μικρό μαξιλάρι που θα το τοποθετήσεις μακριά από το κεφάλι μας για να μας ανακουφίζει την ώρα του ύπνου. Έτσι, αν κοιμάσαι ανάσκελα θα βάλεις το μαξιλαράκι κάτω από τα γόνατα, αν κοιμάσαι στο πλάι, ανάμεσα στα πόδια, και αν κοιμάσαι μπρούμυτα, το μαξιλαράκι θα μπει κάτω από τη λεκάνη σου.



  Διάβασε ακόμη:

Run woman, run!

Ζουμερά οπίσθια με μια και μόνο άσκηση!