Θες οπίσθια σηκωμένα μέχρι τα ουράνια; Σου έχουμε την απόλυτη άσκηση!

Η κάτωθι άσκηση ολοκληρώνεται σε τρεις φάσεις και υπόσχεται να νικήσει τη βαρύτητα! Αν κάνεις επαναλλήψεις των 3 σετ τις ημέρες που γυμνάζεις πόδια στο γυμναστήριο (υποθέτουμε 2-3 φορές την εβδομάδα) ετοιμάσου να δεις αποτελέσματα σε 1 μόλις μήνα.

Τι πρέπει να κάνεις:

  1. Ξαπλώνεις στο πλάι με τον κορμό και τα πόδια να σχηματίζουν μια ευθεία
  2. Σηκώνεις το πάνω πόδι τόσο ώστε να μην ξεπερνά νοητά τον ώμο σου. Ανοιγόκλεισε 20 φορές
  3. Μείνε με το πόδι σηκωμένο και κάνε 20 πιέσεις προς τα πάνω.
  4. Συνέχισε να κρατάς το πόδι υψωμένο στο ύψος του ώμου, λύγισε το πόδι σου προς το στήθος σχηματίζοντας ορθή γωνία και έπειτα τέντωσέ το επαφέρνοντας στην αρχική θέση. Επανέλαβε 20 φορές.

 

 



  Διάβασε ακόμη:

Run woman, run!

3 λόγοι που δεν χάνεις με τίποτα την κοιλιά!