Αχ εκείνες οι μέρες… Θες να σε καταπιεί το κρεβάτι ώστε να υπάρχει μια δικαιολογία - έστω υποτυπώδης - για να μείνεις όλη μέρα εκεί. Όλα είναι χάλια, μαύρα και μες τη μιζέρια.

Όλες το έχουμε περάσει. Δυστυχώς οι μέρες αυτές δεν θα φύγουν, θα συνεχίσουν να έρχονται ξανά και ξανά. Κάποιες φορές ίσως δεν υπάρχει καν λόγος, απλά θα νιώθεις έτσι. Το θέμα είναι να μην αφήσεις τις μέρες αυτές να νικήσουν.

Μαζέψαμε 5 τρόπους για να βγεις από την μελαγχολία σου και να ανέβεις ψυχολογικά.

Βάλε ένα στόχο. Μπορείς να θέσεις είτε μακροπρόθεσμα είτε βραχυπρόθεσμα τον στόχο αυτό. Σημασία έχει να βάλεις τάξη στο χάος των σκέψεων που σε κατακλύζουν και να συγκεντρωθείς σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία.

Μίλα. Πάρε τηλέφωνο τη φίλη σου, τη μαμά σου, τη γιαγιά σου κλπ. Μίλα στους γείτονες, μίλα στον σερβιτόρο. Μόνο και μόνο το ευχαριστώ που θα πεις, ή το γεγονός ότι θα κρατήσεις την πόρτα για να περάσει κάποιος χαμογελώντας και η στιχομυθία ευχαριστώ - παρακαλώ είναι από μόνο του ικανό να σου φτιάξει τη μέρα!

Γράψε. Το ημερολόγιο είναι η καλύτερη αυτοθεραπεία στην μελαγχολία. Εμπιστεύεσαι ένα στυλό και ένα τετράδιο τα οποία δεν θα σε κρίνουν για καμία από τις σκέψεις σου και δεν θα τις μεταφέρουν πουθενά. Αφέσου ελεύθερη και βγάλτα όλα από μέσα σου. Θα νοιώσεις απίστευτα ανακουφισμένη.

Βάλε χαρούμενη μουσική. Ξέρεις ότι είναι ο νούμερο ένα παράγοντας που μπορεί να σε ανεβάσει όσο και να σε ρίξει. Βάλε λοιπόν ότι πιο χαρούμενο μπορείς να σκεφτείς και όλα τα άλλα θα έρθουν από μόνα τους.

Διάβασε ένα βιβλίο. Διεύρυνε τους ορίζοντές σου μέσα από την ανάγνωση ενός βιβλίου. Υπάρχουν τόσα όμορφα μυθιστορήματα που θα σου χαρίσουν τόσες εμπειρίες όσες δεν είναι δυνατόν να φανταστείς.

 

 

 



  Διάβασε ακόμη:

Στρες & κρίσεις πανικού: Ηρέμησε, το παθαίνουμε όλες!

Αγαπώ και πράττω: Τρέχουμε και φέτος για καλό σκοπό!