Τα Χριστούγεννα έρχονται και μαζί φέρνουν τα αγαπημένα μας μελομακάρονα, κουραμπιέδες, γαλοπούλες γεμιστές, αγριογούρουνο στιφάδο, σουφλέ και όποιες άλλες λιχουδιές περάσουν από τα τραπέζια μας…Γι' αυτό σου ετοιμάσαμε αυτές τις συμβουλές, μήπως καταφέρουμε και εμείς μαζί με εσένα να έχουμε τις λιγότερες (αρνητικές) συνέπειες!

Ξεκίνα την ημέρα σου με Άσκηση!

Πήγαινε για τρέξιμο, ένα περίπατο με τα πόδια ή στο γυμναστήριο σου! Ότι άσκηση και αν κάνεις θα είναι καλό για το σώμα σου και θα κάψεις θερμίδες που αργότερα θα πάρεις χωρίς τύψεις!

Φαε πράσινη σαλάτα με το Γεύμα σου!

Μπορείς να φάς ότι θέλεις, αρκεί να συμπεριλάβεις και ότι πράσινο υπάρχει στο τραπέζι! Ιδιαίτερα αν έχεις καταναλώσει και αλκοόλ καλό θα είναι να πίνεις νερό κατά τη διάρκεια! Το νερό είναι ο καλύτερος σου φίλος για αυτό μην το ξεχνάς ποτέ!

Μετά το γεύμα, σήκω από το τραπέζι!

Όταν έχεις χορτάσει και είσαι σε καλό σημείο για να αποφύγεις να τσακίσεις όλα τα γλυκά και ότι έχει απομείνει, σήκω από το τραπέζι. Μπορείς να προσφερθείς να καθαρίσεις ή να πλύνεις τα πιάτα! Οτιδήποτε για να ξεχάσεις τα λαχταριστά μελομακάρονα που σε κοιτούν…

Το επόμενο πρωί κατανάλωσε πρωτεΐνη και τρόφιμα πλούσια σε φυτικές ίνες!  

Ένα ιδανικό πρωινό με αυγά, γιαούρτι, ή cottage τυρί με λαχανικά και μούρα θα ήταν ότι πρέπει!Θα σε γεμίσει ενέργεια και θα είσαι έτοιμη να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας σου. Μη ξεχνάς τα μικρά γεύματα κάθε τρείς ώρες και την κατανάλωση νερού! Αν ακόμα νιώθεις πολύ πρησμένη, δοκίμασε να φάς σπαράγγι ή ανανά για επίπεδη κοιλία! Όμως το μεγάλο κόλπο είναι να μη νιώθεις ενοχές για οτιδήποτε έχεις φάει! Η ψυχολογία σου παίζει πάντα σημαντικό ρόλο! Για αυτό μην τα παρατάς!

 



  Διάβασε ακόμη:

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!

Αμύγδαλα: Είναι αυτό ακριβώς που χρειάζεσαι!