Μερικά πλούσια γεύματα, μερικά ποτήρια αλκοόλ παραπάνω, κι άντε και μερικά μελομακάρονα εξτρά, σε έβαλαν στο πνεύμα των γιορτών, και σε έβγαλαν από το αγαπημένο σου τζιν. Μην χάνεις χρόνο και κυρίως μην γκρινιάζεις. Φτιάξε τη διατροφή σου και δες ποια είναι τα τρόφιμα σύμφωνα με τις έρευνες που σε βοηθούν να κάψεις λίπος γρήγορα κι αποτελεσματικά.

1. Πρωτεΐνη

Αύξησε τις πρωτεΐνες στο ημερήσιο πλάνο διατροφής σου με αυγά, κρέας και ψάρια που είναι άριστες πηγές πρόσληψης. Η πρωτεΐνη αυξάνει το αίσθημα κορεσμού πιο γρήγορα, σε κάνει να μην πεινάς και επιπλέον σε βοηθάει να κάψεις λίπος. Σύμφωνα με έρευνα αποδείχθηκε ότι όσοι άνθρωποι σε δίαιτα αύξησαν την ποσότητα των πρωτεϊνών έχασαν μείωσαν κατά 10% την κατανάλωση τροφής, προσλαμβάνοντας έτσι 200 θερμίδες τη μέρα λιγότερες.

2. Βιταμίνη C

Οι έρευνες δείχνουν ότι τα άτομα που έχουν έλλειψη βιταμίνης C και Ε τείνουν να παίρνουν βάροςκαι να το αποθηκεύουν στο σώμα τους σε μεγαλύτερο ποσοστό σε σχέση όσους έπαιρναν συμπληρώματα βιταμίνης και ιχνοστοιχείων.

3. Μέλι

Εκτός από φυσικό γλυκαντικό, το μέλι είναι γνωστό για τα ιδιότητες του από αρχαιοτάτων χρόνων, καθώς ρυθμίζει το ζάχαρο και βελτιώνει το ανοσοποιητικό. Όμως, μελέτες που έγιναν έδειξαν ότι η αντικατάσταση της ζάχαρης από το μέλι βοηθάει στην απώλεια βάρους και καύσης του λίπους.

4. Κακάο

Το κακάο περιέχει περισσότερα αντιοξειδωτικά σε σχέση με τα υπόλοιπα τρόφιμα, ενώ ανάμεσα στα οφέλη του για τον ανθρώπινο οργανισμό είναι ότι βοηθάει στη ρύθμιση του αισθήματος της πείνας.

5. Ξύδι

Το ξύδι δεν βελτιώνει μόνο τη γεύση της σαλάτας σου, αλλά σύμφωνα με έρευνες ρυθμίζει το γλυκαιμικό σου δείκτη σε επίπεδα που είναι συνδεδεμένα στον οργανισμό με τον κορεσμό, απαλείφοντας έτσι το αίσθημα της πείνας. Ενώ, η τακτική πρόσληψη του μειώνει τη συσσώρευση λίπους.

6. Φυτικές ίνες

Τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και το Α και το Ω σε κάθε δίαιτα, καθώς σε κάνουν να νιώθεις χορτάτη, μειώνουν το αίσθημα της πείνας κι ενεργοποιούν το μεταβολισμό για την καύση λίπους.

7. Γάλα

Μπορεί η μητέρα σου να σε κυνηγούσε να πιεις το γάλα όταν ήσουν μικρή, γιατί είναι καλό για τα κόκαλα, αλλά αν ήξερες ότι σε βοηθάει να ελέγχεις την πείνα σου, μάλλον θα το έκανες από μόνη σου. Οι έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που δεν καταναλώνουν ασβέστιο έχουν αυξημένο δείκτη μάζας σώματος και τάσεις υπερφαγίας.

8. Γαλακτοκομικά

Τα τυριά, τα γιαούρτια, το κεφίρ, το ξινόγαλα και κάθε είδους γαλακτοκομικό προϊόν είναι εξαιρετικές πηγές ασβεστίου, ενώ σύμφωνα με έρευνες αποτελεσματικό στην απώλεια βάρους σε σχέση με άλλα τρόφιμα. Ήταν ήδη γνωστό ότι όσοι είναι σε δίαιτα και καταναλώνουν γαλακτοκομικά χάνουν 72% περισσότερο λίπος σε σχέση με αυτούς που κάνουν μια αντίστοιχη ελλειπή διατροφή σε ασβέστιο, ενώ οι νέες έρευνες αποδεικνύουν ότι 3 μερίδες γαλακτοκομικών την ημέρα σε βοηθούν να χάσεις λίπος, και αν παράλληλα περιορίσεις τις θερμίδες που παίρνεις, τότε επιταχύνεται η καύση λίπους και η απώλεια των κιλών.

+Bonus

Τα μυστικά για να χάσεις και να μην τα χάσεις!

1. Καλό πρωινό

Ένα πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες ολικής άλεσης είναι ιδανικό για να ξεκινήσεις τη μέρα σου, να έχεις την πείνα σου υπό έλεγχο και να περιορίσεις τα τσιμπολογήματα μέσα στην ημέρα.

2. Νερό

Σε κάθε δίαιτα συστήνουν 8 – 10 ποτήρια νερό το λιγότερο καθημερινά, και αυτό γιατί βοηθάει το μεταβολισμό να λειτουργεί σωστά.

3. Ύπνος

Ο βραδινός ύπνος είναι απαραίτητος για την παραγωγή της μελατονίνης, ορμόνης υπεύθυνης και για τη σχέση μας με το φαγητό μεταξύ άλλων, και μας ξεκουράζει περισσότερο, οπότε δεν έχουμε ανάγκη από περιττές ποσότητες φαγητού, άρα γλυτώνουμε θερμίδες.



  Διάβασε ακόμη:

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν