Δεν χρειάζεται να ζορίζεις τον εαυτό σου για να βάλεις φρένο στις θερμίδες. Κάνοντας μικρές και εύκολες αλλαγές στον τρόπο ζωής σου μπορείς να πετύχεις υψηλούς στόχους που αφορούν στην υγεία και το κατάλληλο σωματικό βάρος. Σου παρουσιάζουμε 6 tips που θα σε βοηθήσουν:
1. Μην τρως βλέποντας τηλεόραση – Κέρδος: μέχρι και 300 θερμίδες ημερησίως.

2. Κάνε γρήγορο βάδην – Κέρδος: 200+ θερμίδες ημερησίως.

3. Χρησιμοποίησε μικρότερο πιάτο για να τρως – Κέρδος: 20% μικρότερη κατανάλωση φαγητού.

4. Κοιμήσου περισσότερο – Όφελος:  Τέρμα οι λιγούρες για junk food.

5. Περιόρισε τους «πλούσιους» καφέδες (π.χ. Mocha latte) – Κέρδος: περίπου 700 θερμίδες / αφέψημα.

6. Δώσε προσοχή στα extras που βάζεις στις σαλάτες σου – Η συμβουλή μας: Επίλεξε ξηρούς καρπούς ή τυρί, αλλά όχι και τα 2 μαζί.

Πηγή:http://www.myfit.gr/



  Διάβασε ακόμη:

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν