Συγκεντρώσαμε 3 ασκήσεις που μπορούμε να κάνετε εύκολα στο σπίτι ώστε να αποκτήσουμε καλοσχηματισμένα χέρια.

Για λεπτά χέρια - Αυτές οι γροθιές καράτε είναι ιδανικές για να αποκτήσετε λεπτά, γυμνασμένα χέρια.

  • Σταθείτε με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των ώμων και πάρτε θέση ημικαθίσματος. Τραβήξτε τους αγκώνες πίσω, ώστε οι γροθιές σας να είναι κοντά στα πλευρά.
  • Κρατώντας τους ώμους κάτω, δώστε αργά μπουνιά με το δεξιό σας χέρι, στοχεύοντας στο κέντρο. Καθώς χτυπάτε, γυρίστε τη γροθιά προς τα κάτω, ώστε το πίσω μέρος της να κοιτά προς τα πάνω.
  • Κάντε το ίδιο με το αριστερό χέρι, τραβώντας ταυτόχρονα το δεξιό πίσω. Κάντε γρήγορες επαναλήψεις για 30΄΄, κατόπιν ένα διάλειμμα, και επαναλάβετε.

Για σφιχτά μπράτσα - Αυτή η άσκηση θα δυναμώσει τους μυς στο κάτω μέρος του μπράτσου.

  • Ξαπλώστε στο πάτωμα με τα γόνατα λυγισμένα και τα πέλματα να ακουμπούν στο δάπεδο. Πάρτε ένα βαράκι σε κάθε χέρι και σηκώστε τα ίσια πάνω προς το ταβάνι. Αυτή είναι η θέση εκκίνησης.
  • Λυγίστε τους αγκώνες, χαμηλώνοντας τα χέρια προς τα πίσω, μέχρι τα βαράκια να ακουμπήσουν σχεδόν στο πάτωμα πίσω από το κεφάλι σας.
  • Κρατήστε τους ώμους πίσω και κάτω και μη λυγίσετε τη μέση σας. Φέρτε τα χέρια στην αρχική θέση και κάντε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.

Για δυνατούς ώμους - Μια άσκηση που θα βοηθήσει στη γράμμωση των ώμων και των τρικεφάλων.

  • Σταθείτε όρθιες με τα πόδια ελαφρώς λυγισμένα, κρατώντας ένα βαράκι σε κάθε χέρι και τις παλάμες να «κοιτούν» το πλάι του σώματος. Με αγκώνες ελαφρώς λυγισμένους, σηκώστε τα βαράκια στο πλάι μέχρι το ύψος των ώμων.
  • Μείνετε στη θέση αυτή για λίγο και έπειτα σηκώστε τα χέρια ίσια πάνω από το κεφάλι, χωρίς τα βαράκια να ενωθούν.
  • Φέρτε πάλι τα χέρια στο ύψος των ώμων και γυρίστε στην αρχική θέση. Προσπαθήστε να κάνετε 3 σετ των 15 επαναλήψεων.


  Διάβασε ακόμη:

4 λόγοι για να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι μαζί με τις φίλες σου

Ζουμερά οπίσθια με μια και μόνο άσκηση!