Δεν υπάρχουν μόνο τα πατατάκια, τα ντόνατς, τα μπισκότα και οι… βάφλες για την παραλία! Μπορείς να φτιάξεις σνακ το ίδιο νόστιμα, αλλά διαιτητικά για να πάρεις μαζί σου στην παραλία. Δες τις αγαπημένες μας συνταγές:

Τυρί και κράκερ: Αγόρασε ένα τυρί χαμηλών λιπαρών και βάλε λίγο σε ένα τάπερ μαζί με κράκερς ολικής άλεσης/ χωρίς ζάχαρη! Θα σε κρατήσουν χορτάτη χωρίς τύψεις!

Λαχανικά με χούμους: Εάν σου έχει μείνει λίγο χούμους βάλ’το στο ταπεράκι σου μαζί με κομμένα λαχανικά, όπως καρότα ή σέλερι. Πεντανόστιμος συνδυασμός!

Επιδόρπιο φρούτων: Θα τα βρεις στο σούπερ μάρκετ αλλά μπορείς να τα φτιάξεις και μόνη σου. Βάλε σε ένα τάπερ φρέσκα φρούτα και ίσως και λίγο ανανά με το ζουμάκι του! Ανακάτεψε, διατήρησε στο ψυγείο και κατανάλωσε χωρίς τύψεις.

Σπιτική γρανίτα: Εντάξει, δεν θα μπορέσεις να τη διατηρήσεις μέχρι την παραλία αλλά μπορείς να την απολαύσεις στον… δρόμο!

Νερό.. με γεύση! Βάλε σε ένα μπουκάλι νερού, ψιλοκομμένα φρούτα της προτίμησής σου και πρόσθεσε νερό και λίγο δυόσμο!

Γκρανόλα: Μπουκίτσες βρώμης δηλαδή που έχεις φτιάξει από βρώμη, μέλι (για την γλύκα), ξηρούς καρπούς (για τη γεύση) και γιατί όχι λίγη σοκολάτα!



  Διάβασε ακόμη:

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν