Το ρυζόγαλο περιέχει βιταµίνες, πρωτεΐνη και ασβέστιο. Μπορείτε να φάτε το ρυζόγαλο ζεστό ή κρύο για πρωινό ή για ενδίαµεσο σνακ, και είναι ένα τέλειο συµπλήρωµα της σωµατικής δραστηριότητας. Επιπλέον οι τελευταίες έρευνες δείχνουν ότι το ρυζόγαλο µπορεί να σας βοηθήσει να αδυνατίσετε.

Ρύζι: Μπορείτε να χρησιµοποιήσετε λευκό ή καστανό ρύζι. Το λευκό ρύζι χωνεύεται ευκολότερα αλλά το καστανό ρύζι είναι πιο υγιεινό και περιέχει περισσότερες ίνες.Σε κάθε περίπτωση το ρύζι είναι θαυµάσια πηγή υδατανθράκων και συµβάλλει στην αναπλήρωση του γλυκογόνου, που ελαττώνεται στους µύες µετά την άσκηση. Κανέλα: Η κανέλα δίνει ιδιαίτερη γεύση στο ρυζόγαλό σας και έχει πολλές διατροφικές ωφέλειες. Όλοι οι αθλητές πρέπει να προσθέσουν την κανέλα στη διατροφή τους. Συµβάλλει στην καταπολέµηση της φλεγµονής, µειώνει την αρτηριακή πίεση, εξαλείφει τα συµπτώµατα της γρίπης, χαµηλώνει τα επίπεδα της χοληστερίνης, καταπολεµά το διαβήτη και έχει αντιοξειδωτική δράση που βοηθάει την πέψη.

Γάλα Καρύδας: Παράγεται από τη σάρκα του φρούτου και αποτελεί υποκατάστατο του ζωικού γάλακτος. Είναι κατάλληλο για όσους ακολουθούν αυστηρή χορτοφαγική διατροφή (vegan), αλλά και για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη. Το γάλα καρύδας, µαζί µε το νερό καρύδας είναι ανάµεσα στις πιο υγιεινές τροφές του κόσµου.

Το γάλα καρύδας είναι µια φυσική τροφή που προέρχεται από τη σάρκα της καρύδας και δεν θα πρέπει να συγχέεται µε το νερό καρύδας, διότι είναι εντελώς διαφορετικά τρόφιµα, ακόµα κι αν και οι δύο είναι από το ίδιο φρούτο. Το γάλα καρύδας λαµβάνεται από τον πολτό του καρπού και µπορείτε να το φτιάξετε εύκολα µόνοι σας.

Περιέχει θρεπτικές ουσίες και πολλές βιταµίνες του συµπλέγµατος Β, C, χολίνη και Κ,  ενώ παράλληλα διαθέτει µέταλλα, όπως είναι ο σίδηρος, το νάτριο, το ασβέστιο, το µαγνήσιο και το φώσφορο. Είναι πλούσιο σε ποτάσιο και κάλιο που το κάνουν σούπερ θρεπτική επιλογή. Ανάλογα το πόσο πηχτό είναι τα λιπαρά του κυµαίνονται από 7 έως 22%. Μειώνει το ρίσκο καρδιακών επεισοδίων . Μειώνει την πίεση. Έχει αντιγηραντικές ιδιότητες. Καταπολεµά την δράση των ελευθέρων ριζών. Περιέχει τρανς-ζεατίνη που χρησιµοποιείται ενάντια στο Αλτσχάιµερ. Διαθέτει υγιή λίπη και «ενδυναµώνει» το ανοσοποιητικό. Βοηθά στην απώλεια βάρους. Προσφέρει υγιές δέρµα και υγιή µαλλιά. Παρέχει ηλεκτρολύτες και προλαµβάνει την κούραση! Περιέχει ελάχιστη ζάχαρη. Ενισχύει τα οστά Αν θέλετε να το εντάξετε στη διατροφή σας ή είστε λάτρης της καρύδας, φροντίστε να πίνετε µικρή ποσότητα ή εναλλακτικά το νερό ή το ρόφηµα καρύδας, που είναι ουσιαστικά αραιωµένο γάλα µε την αντίστοιχη θρεπτική αξία αλλά µε 20-25 θερµίδες στα 100ml. Το νερό καρύδας, περιέχει περισσότερο κάλιο από αυτό που διαθέτει µία µπανάνα µεσαίου µεγέθους.

Υλικά συνταγής:

½ κούπα ρύζι γλασέ

1 ½ - 2 κούπες νερό

2 κούπες γάλα καρύδας

1κ.γ. καστανή ζάχαρη ή 2 κ.γ. stevia ή 1 κ.γ. µέλι

Κανέλα κεϋλάνης και φρέσκες φράουλες για σερβίρισµα

 

Χρόνος προετοιµασίας: 30 λεπτά

 

Εκτέλεση

Σε κατσαρόλα, σε µέτρια φωτιά, βράζουµε το ρύζι µε το νερό µέχρι να µαλακώσει και να απορροφήσει όλο το νερό.  

Προσθέτουµε το γάλα καρύδας και την κρέµα γάλακτος και αφήνουµε να πάρουν βράση. Όταν έρθουν σε βρασµό, προσθέτουµε την καστανή ζάχαρη το µέλι ή stevia ανάλογα µε την επιλογή µας (εγώ έβαλα 2 κ.γ. stevia). 

Ανακατεύουµε συνεχώς, µέχρι να χυλώσει και να δέσει το ρυζόγαλο. Αποσύρουµε από τη φωτιά και ισοµοιράζουµε το ρυζόγαλο σε µπολάκια.

Οταν κρυώσουν, βάζουµε τα µπολάκια µε το ρυζόγαλο στο ψυγείο για 1 ώρα.  Σερβίρουµε πασπαλίζοντας µε κανέλα σε σκόνη και φράουλες .

 

Tip:  Πάντα πριν χρησιµοποιήσουµε γάλα καρύδας στη συνταγή µας, ανακινούµε καλά τη συσκευασία γιατί διαχωρίζονται τα συστατικά.

Καλή σας Απόλαυση!

 



  Διάβασε ακόμη:

Η πιο εύκολη και νόστιμη λουκανικόπιτα σε χρόνο ντε-τε!

Τα πιο λαχταριστά σοκολατένια μπισκότα τα φτιάχνουμε στο Woman’sDiary!