Παρόλο που το φθινόπωρο είναι μία πολύ όμορφη εποχή, το τέλος του καλοκαιριού μπορεί να μας προκαλέσει μία μελαγχολία. Ο θερμοκρασία πέφτει, οι διακοπές και η σκέψη τους τελειώνουν και οι ανέμελες μέρες που φοράμε τα μαγιό μας φτάνουν στο τέλος τους για φέτος. Όμως γιατί να χάσεις αυτή την ανέμελη ψυχολογία και την αυτοπεποίθηση που μας χαρίζει απλόχερα το καλοκαίρι;

Παρακάτω σου παραθέτουμε 5 τρόπους για να διατηρήσεις την καλοκαιρινή σου διάθεση και το φθινόπωρο.

Μην γεμίζεις την ατζέντα σου.

Σίγουρα είναι πολλά αυτά που θέλεις –και πρέπει- να κάνεις τον Σεπτέμβριο. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως πρέπει να τα κάνεις όλα, για να τα καταφέρεις χωρίς να πιεστείς οργάνωσε το πρόγραμμα σου ανά εβδομάδα και βάλε σε αυτό όσα πρέπει να γίνουν αλλά και όσα θέλεις να κάνεις και θα σε χαλαρώσουν. Έτσι θα γίνουν οι δουλειές σου αλλά θα έχεις και χρόνο για τον εαυτό σου.

Μην παραμελείς το καλοκαιρινό πρόγραμμα που τηρούσες το καλοκαίρι

Εάν έτρωγες περισσότερα φρούτα και λαχανικά και γυμναζόσουν περισσότερο το καλοκαίρι θα ήταν ιδανικό τόσο για το σώμα όσο και για την ψυχολογία σου να διατηρήσεις και το φθινόπωρο το wellness πρόγραμμα σου. Σίγουρα θα είσαι περισσότερο απασχολημένη τους μήνες που θα ακολουθήσουν καθώς θα έχεις μπει στην καθημερινότητα σου όμως αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Υποσχέσου στον εαυτό σου και πίεσε τον να επιμείνει στους καλοκαιρινούς σου στόχους, δεν είναι δύσκολο, ειδικά εάν τα κατάφερες όλους αυτούς τους μήνες.

Φρόντισε από τώρα το ανοσοποιητικό σου σύστημα

Ξεκίνα να προετοιμάζεσαι από τώρα γιατί αργά ή γρήγορα κάποιος στον κύκλο σου πρόκειται να κρυώσει. Μπορεί το να κολλήσεις να είναι αναπόφευκτο κάποιες φορές, για να «γλιτώσεις» μην παραμελείς την γυμναστική σου, φρόντισε να κοιμάσαι αρκετά και να διατηρείς μία ισορροπημένη διατροφή.

Φρόντισε τα πρωινά σου

Οι πρώτες στιγμές που βιώνουμε αφού ανοίξουμε τα μάτια μας το πρωί είναι ικανές να καθορίσουν όλη μας την ημέρα. Ξύπνα νωρίτερα, πιες ένα ποτήρι δροσερό νερό με λεμόνι και κάνε κάποιες διατάσεις πριν ξεκινήσεις την ημέρα σου.

Βάλε στο πρόγραμμα σου κάποιες στιγμές για εσένα

Καθόρισε μία συγκεκριμένη ώρα κατά τη διάρκεια της ημέρας σου και κάνε ένα διάλειμμα για να αναπνεύσεις και να καθαρίσεις το μυαλό σου. Πιες λίγο νερό, απομακρύνσου από τον υπολογιστή και ενεργοποίησε το σώμα σου περπατώντας ή κάνοντας κάποιες διατάσεις. Μία τόσο μικρή συνήθεια είναι ικανή να αλλάξει εντελώς τη διάθεση σου και να σε κάνει πιο παραγωγική και ευδιάθετη.



  Διάβασε ακόμη:

Εξεταστική & Άγχος: Γιατί αγχώνεσαι και πως να το διαχειριστείς;

Στρες & κρίσεις πανικού: Ηρέμησε, το παθαίνουμε όλες!