Οποιοσδήποτε προσπαθεί να διατηρήσει έναν υγιεινό τρόπο ζωής τότε θα γνωρίζει πως το να τρως σωστά μπορεί να αποδειχθεί πρόκληση ειδικά όταν προσπαθείς παράλληλα να ευχαριστήσεις και τον ουρανίσκο σου όταν σε πιάνουν οι υπογλυκαιμίες. Σίγουρα ένα ωραίο ζουμερό και γλυκό φρούτο μπορεί να ικανοποιήσει την επιθυμία σου για κάτι γλυκό προσωρινά όμως εκείνο το παγωτό στην κατάψυξη θα παραμένει ένας πειρασμός.

Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί τρόποι να απολαύσεις ένα «σωστό» επιδόρπιο χωρίς να σαμποτάρεις την διατροφή σου ή τον υγιεινό τρόπο ζωής που έχεις επιλέξει.

Παρακάτω σου παραθέτουμε ιδέες για το τι μπορείς να απολαύσεις ως επιδόρπιο με λίγες θερμίδες και εγγυημένη απόλαυση.

  • Φρούτα επικαλλυμένα με μαύρη σοκολάτα. Ένας πολύ εύκολος τρόπος να φας οποιοδήποτε φρούτο και να σου αρέσει πάρα πολύ, απλά ζέστανε σε μπεν μαρί μαύρη σοκολάτα και βούτηξε μέσα το φρούτο της αρεσκείας σου: μπανάνα, φράουλα, κεράσια, kiwi κλπ.
  • Σπιτικό παγωτό με μπανάνα και ταχίνι. Το μόνο που χρειάζεσαι για να φτιάξεις αυτό το ενδυναμωτικό και απολαυστικό επιδόρπιο είναι 1 παγωμένη μπανάνα, 1 Κ.Σ ταχίνι και λίγο γάλα αμυγδάλου. Βάλε τα στο blender μέχρι το μίγμα να γίνει βελούδινο.
  • Σπιτική γρανίτα καρπούζι. Ανακάτεψε 3 ή 4 κούπες ψιλοκομμένο καρπούζι με 3 Κ.Σ μέλι και φύλλα μέντας. Χτύπησε τα στο blender μέχρι το μίγμα να είναι ομοιόμορφο. Στη συνέχεια σέρβιρε σε ποτήρια και βάλε τα στην κατάψυξη.


  Διάβασε ακόμη:

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!