Πλέον γνωρίζουμε πόσο μεγάλο ρόλο παίζει η διατροφή που έχουμε υιοθετήσει στην όψη και την υγεία της επιδερμίδα μας. Όποιες τροφές αποφασίζουμε να εντάξουμε στο διατροφολόγιο μας δεν επηρεάζουν μόνο το βάρος, την υγεία ή την διάθεση μας, αλλά και την επιδερμίδα, τα νύχια και τα μαλλιά μας. Όσο κλισέ και αν μας φαίνεται η άποψη πως «αν είμαστε υγιής εσωτερικά, αυτό θα αντανακλάται και στην εξωτερική μας εμφάνιση» θα πρέπει να παραδεχτούμε πως ισχύει. Έτσι, αν έχετε παρατηρήσει πως η επιδερμίδα σας είναι λιπαρή ή έχετε εμφανίσει ακμή, θα πρέπει να αναρωτηθείτε μήπως η αιτία για την εμφάνιση τους βρίσκεται στη διατροφή σας. Ορισμένες τροφές πυροδοτούν την παραγωγή λιπαρότητας αλλά και σμήγματος στην επιδερμίδα σας, προσφέροντα μας μία όψη που δεν μας αρέσει ιδιαίτερα.

Αλάτι

Η κατανάλωση τροφών με μεγάλη περιεκτικότητα σε αλάτι προκαλεί αφυδάτωση και πρηξίματα στην επιδερμίδα μας, αλλά και σακούλες κάτω από τα μάτια. Ταυτόχρονα όμως προκαλείται αύξηση της λιπαρότητας στην επιδερμίδα, καθώς ο οργανισμός μας προσπαθεί να αντιμετωπίσει την αφυδάτωση που προκαλεί το αλάτι. Για να βελτιώσετε την όψη και την υγεία της επιδερμίδας σας θα πρέπει να μειώσετε την κατανάλωση του αλατιού.

Κόκκινο κρέας

Το κόκκινο κρέας (λουκάνικα, bacon, μοσχαρίσιο κρέας αλλά και το αρνί) περιέχει υψηλά ποσοστά από λίπη, τα οποία μπορούν να προκαλέσουν φλεγμονές στην επιδερμίδα μας. Αυτές οι φλεγμονές προκαλούν ταυτόχρονα την παραγωγή λιπαρότητας και μας προσφέρουν αυτή την ανεπιθύμητη όψη στην επιδερμίδα. Προσπαθήστε να αντικαταστήσετε το κόκκινο κρέας με πουλερικά ή ψάρια.

Ζάχαρη

Έρευνες έχουν δείξει πως οι τροφές που περιέχουν μεγάλη ποσότητα ζάχαρης προκαλούν την παραγωγή της IGF-1, μία ορμόνη που είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη μας, αλλά προκαλεί και τεράστια παραγωγή λιπαρότητας. Αντικαταστήστε τις τροφές με ζάχαρη με φρούτα, τα οποία περιέχουν φυσικά γλυκαντικά και έχουν θετική επίδραση τόσο στον οργανισμό όσο και στην επιδερμίδα σας.

Γαλακτοκομικά

Όσο και αν μας αρέσουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα θα πρέπει να παραδεχτούμε πως συχνά δεν έχουν και πολύ θετικές επιδράσεις στην επιδερμίδα μας. Παρόλο που τα γαλακτοκομικά προϊόντα είναι ιδιαίτερα νόστιμα και μας κάνουν καλό, θα πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικές με τις ποσότητες που καταναλώνουμε.

 



  Διάβασε ακόμη:

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!