ο πρώτο και πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας είναι το πρωινό.  Κάθε πρωί ο οργανισμός μας χρειάζεται την απαραίτητη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά για να “ξυπνήσει” και να αρχίσει να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός. Καλό είναι επομένως να επιλέγουμε τα πιο υγιεινά τρόφιμα για το πρωινό μας και να αποφεύγουμε πιάτα με συστατικά που δεν μας προσφέρουν κανένα θρεπτικό συστατικό.

Ένα γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και με μέτρια  περιεκτικότητα λιπαρών και ζάχαρης είναι ιδανικό για το πρωί. Φρούτα, δημητριακά, ξηροί καρποί και γαλακτομικά είναι κάποιες καλές τροφές για τον οργανισμό μας. Καλό είναι να αποφεύγουμε το λευκό ψωμί στο πρωινό και να προτιμάμε δημητριακά ή ψωμί πολύσπορο/ολικής άλεσης.

Ο καλύτερος τρόπος για να τρεφόμαστε σωστά κάθε πρωί είναι να καταναλώνουμε μια ποικιλία από όλα τα τρόφιμα. Μια γευστική και γεμάτη βιταμίνες πρόταση είναι η εξής: Γιαούρτι ή γάλα με φρούτα εποχής και ξηρούς καρπούς ή μια κουταλιά φυστικοβούτυρο ή ομελέτα με λαχανικά.

 



  Διάβασε ακόμη:

5 γλυκά που μπορείς να τρως συνέχεια χωρίς να παχαίνεις

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν