Δεν χρειάζεται να κόψετε τα επιδόρπια απο την δίαιτα σας στην προσπάθεια σας να μείωσετε το βάρος σας, καθώς υπάρχει ποικιλία γλυκών που είναι υγιεινά και δεν παχαίνουν. Αυτό που έχει σημασία είναι να διατηρείτε μια ισορροπημένη διατροφή χωρίς να στερήστε τίποτα.

Ψημμένα ροδάκινα

Σύμφωνα με τον κλινικό διατροφολόγο Josh Axe τα ροδάκινα περιέχουν πολλές βιταμίνες,χαμηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και φυσικά εξαιρετική γεύση. Τα φρούτα αυτά είναι γεμάτα με πολλά αντιοξειδωτικά, συμπεριλαμβανομένων και των πέντε καροτενοειδών τα οποία προσδίδουν στα φρούτα τα χρώματα τους. Αν σας αρέσουν τα γλυκά, δοκιμάστε να ψήσετε τα ροδάκινα με μέλι.

Φρουτοσαλάτα

Δεν μπορείτε να απορρίπτετε τη φρουτοσαλάτα απο τη δίαιτα σας καθώς αυτή αποτελεί εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και είναι χαμηλή σε λιπαρά. Η food blogger Victoria Vitto επισημαίνει πως με μια υγιεινή  φρουτοσαλάτα μπορείτε να νιώσετε πλήρεις για μέγαλο χρονικό διάστημα της μέρας.

Παγωτό γιαούρτι

Αν αγαπάτε τα παγωτά επιλέξτε γεύση γιαούρτι. Μια μπάλα παγωτό γιαούρτι που παρασκευάζεται με μη λιπαρό γάλα και  γλυκαντικές ουσίες συμπεριλαμβάνει μόλις 71 θερμίδες.

Μπισκότα Βρώμης

Τα μπισκότα συνήθως είναι υψηλά σε λιπαρά καθώς έχουν μεγάλη προσθήκη ζάχαρης. Ωστόσο τα μπισκότα βρώμης που αποτελούνται κυρίως απο δημητριακά και σιτάρι είναι πιο υγιεινά και ενισχύουν τη διατροφή σας. Αν τα καταναλώνετε συχνά σε μικρές ποσότητες δεν είναι επιζήμια για τη δίαιτα σας.

Κέικ καρότο

Τα περισσότερα κέικ δεν είναι κατάλληλα για αδυνάτισμα καθώς είναι γεμάτα με θερμίδες για αυτό προσπαθήστε να αντικαταστήσετε τη ζάχαρη με μέλι και την κρέμα γάλακτος με γιαούρτι.



  Διάβασε ακόμη:

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!