Το ψωμί είναι μια πολύτιμη τροφή ακόμα και τις περιόδους που κάνουμε δίαιτα για αυτό οι διαιτολόγοι συνιστούν να μην το αποκλείουμε από τη διατροφή μας κάθε φορά που κάνουμε δίαιτα. Υπάρχει μεγάλη ποικιλία σε ψωμιά, για αυτό αν θέλετε να χάσετε κιλά δεν έχετε παρά να επιλέξτε το ιδανικό για μια δίαιτα. Ποιο είναι όμως αυτό;

Το ιδανικό ψωμί για δίαιτα
Επιλέξτε ένα ψωμί ολικής άλεσης που δεν θα ξεπερνά τις 110 θερμίδες ανά μερίδα και να περιέχει τουλάχιτον 2 γραμμάτια φυτικές ίνες. Φροντίστε να μην περιέχει πολλή ζάχαρη, δηλαδή πάνω από 4 γραμμάρια ζάχαρης, να μην περιέχει κορεσμένος λίπος και να περιλαμβάνει 3 ή και περισσότερα γραμμάτια πρωτεΐνης.

Ολικής ή λευκό;
Κάποιες φορές το λευκό ψωμί είναι προτιμότερο από το ολικής. Όταν κάνουμε δίαιτα, το ψωμί σικάλεως ή ολικής είναι ιδανικότερο γιατί περιέχει περισσότερες φυτικές ίνες. Προσέξτε όμως το σικάλεως να είναι παρασκευασμένο από αλεύρι ολικής άλεσης. Διαφορετικά προτιμήστε ένα λευκό ψωμί.

Ποσότητα
Προσέξτε ώστε να μην καταναλώνετε μεγάλες ποσότητες καθημερινά, ακόμα κι αν έχετε επιλέξει ένα σταρένιο ψωμί ολικής άλεσης. Μια καλή μερίδα ψωμιού ισοδυναμεί με 30 γραμμάρια (όσο είναι μια φέτα ψωμί του τόστ) και περιέχει 70 με 80 θερμίδες.



  Διάβασε ακόμη:

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!