Άνοιξη είναι, οπότε αν δεν ήσασταν και πολύ τυπικές με τη γυμναστική σας το χειμώνα, τώρα μάλλον θα πρέπει να εντατικοποιήσετε τη συχνότητα των επισκέψεων σας στο γυμναστήριο ή να αυξήσετε τη συχνότητα με την οποία κάνετε γυμναστική στο σπίτι.

Ένα από τα σημεία το σώματός μας που θέλουμε να είναι άψογο για να φορέσουμε το μπικίνι μας, είναι οι κοιλιακοί. Ωστόσο, θα μου πεις, έχεις βαρεθεί τα ροκανίσματα που είναι μία βασική άσκηση για να αποκτήσεις σφιχτούς κοιλιακούς.

Υπάρχουν, όμως, άπειρες εναλλακτικές και η fitness coach Anna Renderer έχει να σου δείξει ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς χωρίς «ροκανίσματα»



  Διάβασε ακόμη:

Ζουμερά οπίσθια με μια και μόνο άσκηση!

3 λόγοι που δεν χάνεις με τίποτα την κοιλιά!