Η νηστεία μετά την Καθαρά Δευτέρα είναι ουσιαστικά μια χορτοφαγική διατροφή χωρίς γαλακτοκομικά. Πώς θα καταφέρετε να διατηρήσετε τη σιλουέτα σας ενώ ταυτόχρονα αποφεύγετε πολλές κατηγορίες τροφίμων;

1.Να τρώτε ένα σωστό πρωινό. Το ψωμί και το ταχίνι είναι πολύ καλές επιλογές.

2.Μην ξεχνάτε τα σνακ. Συνεχίστε να τρώτε φρούτο, ξηρούς καρπούς ή λίγο ψωμί με μέλι.

3. Συνδυάστε τα όσπρια με ρύζι για να έχετε ένα διαιτητικό αλλά και πολύ θρεπτικό γεύμα.

4.Αντικαταστήστε τα γαλακτοκομικά με γάλα καρύδας, σόγιας ή αμυγδάλου στα smoothies σας αλλά και στο πρωινό σας.

 



  Διάβασε ακόμη:

6 νόστιμα σνακ για την παραλία που θα φτιάξεις μόνη σου

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν