Το φαγητό που τρώμε στα εστιατόρια ή όταν κάνουμε take away είναι πεντανόστιμο κι απολαυστικό. Υπάρχουν όμως 3 λόγοι που όταν είμαστε στο γραφείο καλό είναι να τρώμε το μεσημεριανό που έχουμε ετοιμάσει από το σπίτι.

Με το δοχείο φαγητού ελέγχετε την ποσότητα

Αν κάνεις δίαιτα, είναι πιο εύκολο να βάλεις στο δοχείο φαγητού ακριβώς την ποσότητα που πρέπει να καταναλώσεις. Έτσι δεν θα μπείς στον πειρασμό να φάς  κάτι παραπάνω και δεν θα νιώσεις ότι τρώς λιγότερο.

Γνωρίζεις τα συστατικά

Αν ακολουθείς μια συγκεκριμένη διατροφή, τότε το φαγητό που έχεις ετοιμάσει εσύ θα περιέχει και τα συστατικά που πρέπει. Έτσι μπορείς να ελέγξεις την ποσότητα αλατιού, τα λαχανικά αλλά και την ποσότητα πρωτεΐνης που περιέχει η κάθε μερίδα.

Μπορείς να το κάνεις διαιτητικό

Μπορεί να προσφέρονται πολλά έτοιμα διαιτητικά γεύματα αλλά αν ετοιμάσεις εσύ το φαγητό μπορείς να επιλέξεις και ένα υγιεινό τρόπο μαγειρικής, όπως είναι το βράσιμο, το γκριλ ή ο ατμός. Μπορείς να προσθέσεις το ελαιόλαδο ωμό, να αφαιρέσεις το περιττό λίπος και να μην βάλεις ζάχαρη!

 



  Διάβασε ακόμη:

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!