Μια υγιεινή και ισορροπημένη δίαιτα δεν αποκλείει καμιά κατηγορία τροφών όμως υπάρχουν και κάποια τρόφιμα που όχι μόνο παχαίνουν αλλά δεν κάνουν και καλό στην υγεία του οργανισμού, όταν καταναλώνονται καθημερινά.

Αν θέλετε να χάσετε κιλά, έχετε στο μυαλό σας ότι καλό είναι να μαγειρεύετε πιο συχνά ώστε να μπορείτε να υπολογίσετε τις θερμίδες του πιάτου σας αλλά να ελέγχετε και τα υλικά που βάζετε στις συνταγές σας. Κι ενώ μπορείτε ανά καιρούς να απολαμβάνετε τα αγαπημένα σας γλυκά ή σνακ, καλό είναι να αποφεύγετε τα εξής τρόφιμα:

  • Πατάτες τηγανιτές
  • Αλμυρά σνακ όπως τα πατατάκια
  • Λευκό ψωμί και αρτοπαρασκευάσματα
  • Αλκοόλ
  • Συσκευασμένα τρόφιμα με επιπρόσθετη ζάχαρη
  • Καφέ με ζάχαρη και γάλα


  Διάβασε ακόμη:

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!