Το βράδυ λίγο πριν πέσεις για ύπνο είναι ακριβώς η ώρα που συνήθως οι λιγούρες σου χτυπάνε την πόρτα και εσύ ψάχνεις απεγνωσμένα το ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας σου για ένα μικρό σνακ για να ξεγελάσεις για λίγο την πείνα σου -ίσα μέχρι να σε πάρει ο ύπνος.

Κάποιες φορές όμως δεν το πολυεπεξεργάζεσαι και κάνεις διατροφικά ατοπήματα που σε γεμίζουν εκατοντάδες περιττές θερμίδες. Κατόπιν το μετανιώνεις, αλλά πια είναι αργά, το κακό έχει ήδη γίνει και η ζυγαριά έχει πάρει την ανηφόρα.

Εμείς είμαστε εδώ και σου έχουμε λοιπόν μερικές ιδανικές επιλογές για να μην μείνει η όρεξη σου παραπονεμένη αλλά και να μην ξεφύγεις και ουρλιάζεις την επόμενη φορά που θα ανέβεις στη ζυγαριά σου -η ιστορία δηλαδή της ζωής μας όλης.

#1. Μια –δυο φέτες κίτρινο light τυρί.

#2. Λίγο cottage με ένα κράκερ ολικής αλέσεως.

#3. Χούμους συνδυασμένο με λίγο αγγούρι ή καρότο.

YogurtDiet6Days

#4. Το πλέον ιδανικό βραδινό σνακ: Γιαούρτι, είτε σκέτο, είτε με μια μικρή κουταλίτσα μέλι!

#5. Σπιτικό ποπ κορν χωρίς αλάτι.

#6. Ένα βραστό αυγό.

 

EggYolk720

#7. Δυο φρυγανιές ολικής άλεσης.

#8. Μια ή δυο φέτες βραστή γαλοπούλα.

#9. Μια μπάρα δημητριακών χωρίς ζάχαρη -καλό είναι να τις προμηθεύεστε από το φούρνο τις γειτονιάς σας και όχι από το σούπερ μάρκετ γιατί είναι γεμάτες συντηρητικά.

Κράτα αυτές τις νόστιμες ιδέες για την επόμενη φορά που θα νιώσεις βραδινή λιγούρα και θα δεις ότι τελικά τα πάντα είναι στο μυαλό και όχι στο στομάχι -ναι, πίστεψέ μας, όλα από εκεί ξεκινούν.

Αν καταφέρεις και… χορτάσεις αυτό, ξεγελώντας το με ένα από τα παραπάνω σνακ, τότε δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα απολύτως. Τι λέτε κορίτσια; Θα ακολουθήσετε πιστά τις συμβουλές μας;

 

Πηγή: Faysbook.gr



  Διάβασε ακόμη:

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!