Kendall Jenner διαθέτει ένα από τα πιο ωραία σώματα του Hollywood και καταφέρνει να παραμένει fit ακολουθώντας ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής και ισορροπημένη διατροφή.

Η ίδια γυμνάζεται με τη βοήθεια του personal trainer της, του Gunnar Peterson και η προπόνησή της είναι συνήθως HIIT Cardio με την οποία κρατιέται σε φόρμα. Το πασίγνωστο μοντέλο επικεντρώνεται περισσότερο στα πιο δύσκολα σημεία που είναι τα πόδια, τα οπίσθια, τα χέρια και η κοιλιά.

Η προπόνηση που κάνει καθημερινά είναι συνήθως η ίδια με μικρές αλλαγές ανάλογα με το σημείο που θέλει να γυμνάσει περισσότερα. Παρακάτω θα δεις ένα ημερήσιο πρόγραμμα για να το ακολουθήσεις αν θέλεις κι εσύ από το σπίτι σου.

Η Kendall ξεκινάει με 15 squats κρατώντας στα χέρια της βαράκια και στη συνέχεια ακολουθούν 15 προβολές του κάθε ποδιού. Αμέσως μετά ακολουθούν οι διαγώνιες προβολές προς τα πίσω, ένα είδος άσκησης που γυμνάζει τέλεια τους γλουτούς. Μόλις ολοκληρώσει αυτή την άσκηση η Kendall συνεχίζει με 15 προβολές δεξιά και αριστερά. Στη συνέχεια ακολουθεί άσκηση ισορροπίας με τη βοήθεια μπάλας και άσκηση με βαράκια για 15 επαναλήψεις.

Αμέσως μετά ακολουθούν 25 κοιλιακοί και 25 πετάγματα μπάλας για να γυμνάσει στήθος και χέρια. Η Kendall κάνει και Mountain climbers για 60 δευτερόλεπτα και plank για ακόμα 90 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο δεν ολοκληρώνει τη γυμναστική της αν δεν κάνει το παραπάνω σετ ασκήσεων 2-3 φορές. Φυσικά αυτό δεν είναι όλο το πρόγραμμα γυμναστικής της γιατί η ίδια προσθέτει στην προπόνηση και τρέξιμο στους λόφους του Hollywood ή στον διάδρομο.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα το ακολουθεί καθημερινά εκτός του Σαββατοκύριακου που προτιμάει να ξεκουράζεται.

 

Πηγή: Faysbook.gr

 



  Διάβασε ακόμη:

Ζουμερά οπίσθια με μια και μόνο άσκηση!

3 λόγοι που δεν χάνεις με τίποτα την κοιλιά!