Ήξερες πως τα αμύγδαλα διαθέτουν σπουδαία διατροφική αξία, ήξερες όμως πως έχουν κι άλλα οφέλη;;;

Ποια είναι αυτά; Δεν θα πιστεύεις στα αυτιά σου!

Λιγότερο λίπος στην κοιλιά

Το λίπος στην κοιλιά κάνει κάτι περισσότερο από κακή εμφάνιση.Ευτυχώς, με βάση μια νέα μελέτη οι ενήλικες με αυξημένη LDL ( κακή) χοληστερόλη, που έτρωγαν 10 αμύγδαλα την ημέρα για έξι εβδομάδες, μείωσαν το λίπος της κοιλιάς και η περίμετρος της μέσης τους περισσότερο από εκείνους που είχαν μια ισορροπημένη διατροφή.

Μειώστε τη χοληστερίνη

Μείωση της LDL ( κακή) χοληστερόλη. Οι άνθρωποι που τρώνε τα αμύγδαλα έχουν 44 τοις εκατό λιγότερες πιθανότητες να έχουν αυξημένη LDL σε σύγκριση με εκείνους που δεν καταναλώνουν αμύγδαλα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Louisiana State University σε 24.808 ενήλικες .

Λιγότερες λιγούρες

Η κατανάλωση 10 άψητων και ανάλατων αμυγδάλων ημερησίως βοηθά να περιορίσει τις ορέξεις των συμμετεχόντων και τη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα τους , σύμφωνα με μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου Purdue σε 137 ενήλικες .

Λιγότερες Φλεγμονές

Σε μια νέα κινεζική μελέτη , οι διαβητικοί τύπου 2 που έτρωγαν 10 αμύγδαλα κάθε μέρα για τρεις μήνες βελτίωσαν τα επίπεδα του σώματός τους από το οξειδωτικό στρες και τη φλεγμονή.

Υγιέστερη εγκυμοσύνη

Περισσότερες από τις μισές γυναίκες κερδίζουν πάρα πολύ βάρος κατά την εγκυμοσύνη , αυξάνοντας τις πιθανότητες του διαβήτη κύησης , την υψηλή αρτηριακή πίεση και προεκλαμψία. Όμως, τα αμύγδαλα μπορεί να βοηθήσουν . Μια νέα μελέτη σε υπέρβαρες και παχύσαρκες γυναίκες από την Καλιφόρνια δείχνει ότι η κατανάλωση 10 αμυγδάλων βελτιώνει τον κορεσμό , μειώνει την όρεξη , και μπορεί να προωθήσει την υγιή αύξηση βάρους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης 



  Διάβασε ακόμη:

6 μεσημεριανές συνήθειες που αδυνατίζουν

Οι τροφές που δεν πρέπει να τρως αν θηλάζεις!