Το καλοκαίρι πλησιάζει άρα και τα κοντομάνικα. Ξέρουμε ήδη πως τα τονισμένα μπράτσα μπορούν να "δείξουν" απίστευτο και το πιο απλό μπλουζάκι πάνω μας. Κάτι το φαγητό, κάτι η δουλειά, κάτι ότι εκλάπησαν ξαφνικά τα βαράκια μας, όλο και κάποια δικαιολογία θα βρούμε να πούμε, δεν έχουμε ακριβώς τονισμένα μπράτσα.

Επιλέξαμε την παρακάτω άσκηση διότι γυμνάζει και τονώνει τα μπράτσα με το ίδιο το βάρος του σώματος, για να αποφύγεις το εφέ "μπόντυ μπίλντερ" και να διατηρήσεις τη θηλυκότητα σου.

Θα χρειαστείς λοιπόν μια καρέκλα ή ένα στιβαρό τραπεζάκι σαλονιού όπου θα ακουμπάνε στον τοίχο, για σταθερό αποτέλεσμα.

Ξεκινώντας βάλε τα χέρια στο μπροστινό μέρος από τα μπράτσα της καρέκλας, ενώ το σώμα σου θα είναι μπροστά από την καρέκλα, έχεις δηλαδή πλάτη στην καρέκλα. Αλλιώς αν χρησιμοποιήσεις τραπεζάκι θα γυρίσεις την πλάτη στο τραπεζάκι ενώ οι παλάμες σου θα ακουμπάνε στην επιφάνειά του. Τα πόδια σου πρέπει να είναι λυγισμένα.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να λυγίσεις αργά τους αγκώνες σου, ενώ ταυτόχρονα θα χαμηλώνεις το σώμα σου προς το πάτωμα μέχρι τα χέρια σου να σχηματίσουν γωνία 90 μοιρών.

Έπειτα, βάλε δύναμη στα χέρια σου ώστε να τεντώσουν και επέστρεψε στην αρχική θέση.

Επαναλαμβάνεις 15 με 20 φορές για 3 σετ ασκήσεων.



  Διάβασε ακόμη:

Ζουμερά οπίσθια με μια και μόνο άσκηση!

3 λόγοι που δεν χάνεις με τίποτα την κοιλιά!