Τους προηγούμενους μήνες έλιωσες στο κολύμπι, το περπάτημα, το τρέξιμο, τους κοιλιακούς, το πιλάτες κι ότι άλλη γυμναστική είχες επιλέξει προκειμένου να βγεις κορμάρα στην παραλία.

Οκ, αν δεν ανήκεις σε εκείνες που υποστηρίζουν το "Φάτε χειμώνιασε" τότε είσαι της συνομοταξίας bikini body και το φθινόπωρο.

Δε λέμε πως δεν έκανες και τις γλυκές ατασθαλίες σου και το καλοκαίρι όμως λίγο τα παραπάνω που αναφέραμε, λίγο το μαυρισμένο σώμα ήσουν στα καλύτερα σου.

Επιθυμία σου (και μας) είναι να διατηρηθούμε σε φόρμα και το φθινόπωρο, πως;

#Εντατική Άσκηση

Μην βουλιάξεις πάλι στον καναπέ ή την καρέκλα του γραφείου σου. Βρες ελεύθερο χρόνο τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα ώστε να γυμναστείς. Και ναι, άσε λίγο το αυτοκίνητο και ΠΕΡΠΑΤΑ!

#Διατροφή

Ήρθε η εποχή που ανανέωσες τη συνδρομή στο Νetflix και ξέρουμε ότι οι καλές ταινίες πάνε παρέα με σνακς όπως πατατάκια ποπ κόρν και διάφορα άλλα του διαβόλου. Προτίμησε πιο υγιεινά σνακς όπως ξηρούς καρπούς, μπάρες, μαύρα σταφύλια, μπισκότα βρώμης, επιδόρπια αμυγδάλου με γεύσεις like salted caramel και άλλα. Επιπλέον, συνήθισε στο να έχεις μικρά και συχνά γεύματα όλη την μέρα.

#Περιποίηση

Το καλοκαίρι ο ήλιος, η θάλασσα και το αλάτι σε συνδυασμό με τα scrub και τις τέλειες κρεμούλες σου έκαναν θαύματα στο δέρμα σου. Επισκέψου έναν καλο αισθητικό ή δερματολόγο για να απολαύσεις έναν βαθύ καθαρισμό. Φτιάξε homemade μάσκες και κρέμες για πλούσια ενυδάτωση και σύσφιξη.

 



  Διάβασε ακόμη:

Ζουμερά οπίσθια με μια και μόνο άσκηση!

3 λόγοι που δεν χάνεις με τίποτα την κοιλιά!