Για πολλές από εμάς ένα καυτό ντους είναι μια απαράβατη ιεροτελεστία χαλάρωσης, που έστω και για λίγο μας βοηθά να κατεβάσουμε ρυθμούς από την καθημερινότητα και να εστιάσουμε στην ψυχική μας ηρεμία. Η αίσθηση του ζεστού νερού στο σώμα μας είναι σίγουρα αναζωογονητική, βοηθά στην χαλάρωση των μυών και ενισχύει την κυκλοφορία του αίματος. Είναι όμως το ίδιο καλό για την υγεία του δέρματός μας; Οι ειδικοί φαίνεται να διαφωνούν ως προς την ιδανική θερμοκρασία που πρέπει να έχει το νερό.

 Ο δερματολόγος Robert Anolik, προτείνει τα καλύτερα bathing tips για να διατηρήσετε την επιδερμίδα σας βελούδινα απαλή όλο το χειμώνα.

“Το ιδανικό είναι να χρησιμοποιείτε το χλιαρό νερό, με θερμοκρασία 36 έως 40 βαθμούς Κελσίου. Το καυτό νερό, όσο χαλαρωτικό και αν μας φαίνεται, βλάπτει τον επιδερμικό φραγμό και διαταράσσει τα φυσικά έλαια του δέρματος. Καθώς ερεθίζεται η επιφάνεια του δέρματος, μπορεί να προκληθούν φλεγμονές και ερυθρότητα, ενώ δεν συγκρατείται και η απαραίτητη υγρασία που το διατηρεί ενυδατωμένο. Οι χαμηλές θερμοκρασίες του χειμώνα, έχουν την τάση να εξατμίζουν την υγρασία από το δέρμα, με αποτέλεσμα να αφυδατώνεται και να αισθανόμαστε αυτό το τράβηγμα, κυρίως στις πιο ταλαιπωρημένες περιοχές. Ρίχνοντας λοιπόν πολύ ζεστό νερό, εξασθενούμε ακόμα περισσότερο τον επιδερμικό φραγμό, με αποτέλεσμα να νιώθουμε το σώμα μας ξηρό και θαμπό¨, εξηγεί.

Πώς θα διατηρήσουμε το δέρμα μας απαλό;

 

Για βελούδινη επιδερμίδα, οι ειδικοί προτείνουν βγαίνοντας από το ντους, να εφαρμόζετε την πετσέτα στο σώμα σας ταμποναριστά και ενώ το δέρμα είναι ακόμα νωπό, να απλώνετε την ενυδατική σας κρέμα. Αποφύγετε τις πολύ πλούσιες κρέμες που εκκρίνουν λιπαρότητα και απλώστε τες μόνο σε πολύ ξηρές περιοχές, όπως τα γόνατα και οι αγκώνες. Για το υπόλοιπο σώμα επιλέξτε λοσιόν που είναι πιο ανάλαφρες και δεν προκαλούν ακμή.

 

Πηγή άρθρου: Vogue.gr



  Διάβασε ακόμη:

Έξι λάθη που κάνεις και ξυπνάς μόνιμα κουρασμένη

H Estée Lauder λανσάρει νέα σειρά luxury αρωμάτων