To 2022 είναι η χρονιά που όλος ο πλανήτης ελπίζει τα ταξίδια και ο κόσμος των υπηρεσιών φιλοξενίας να «αποσυμπιεστούν» από την ασφυκτική πίεση που έφερε η πανδημία.

Κάποιες τάσεις που θα κυριαρχήσουν την εφετινή χρονιά ήδη είχαν κάνει την εμφάνισή τους πριν τον Covid-19 και κάποιες άλλες ήταν απόρροιά του. Υπάρχουν, όμως και trends που κάνουν τώρα τα πρώτα τους «βήματα» και φαίνεται ότι θα μας απασχολήσουν έντονα στο μέλλον. Με τη βοήθεια έγκριτων διεθνών ΜΜΕ και ερευνών που έχουν διεξάγει, σας παρουσιάζουμε τις τάσεις στον χώρο του ταξιδιού που το 2022 θα έχουν επίδραση στη συμπεριφορά των ταξιδιωτών.

Μεγαλύτερη ανάγκη για αναψυχή (και μόνο αναψυχή)

Οι περιορισμοί του lockdown οδήγησαν πάρα πολλούς ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να μετατρέψουν το σπίτι τους σε εργασιακό χώρο και η ισορροπία ανάμεσα σε δουλειά και προσωπική ζωή έγινε ένα από τα κυρίαρχα θέματα συζήτησης στην πανδημία. Η αγγλική υβριδική λέξη «workation» από τις λέξεις work (εργασία) και vacation (διακοπές) έγινε μία παγκόσμια πραγματικότητα, καθώς κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης πολλοί άνθρωποι σε όλο τον πλανήτη αποφάσισαν να εγκατασταθούν μόνιμα σε εξοχικές κατοικίες, σε θέρετρα ακόμα και μακριά από τις πατρίδες τους, συνδυάζοντας εργασία και διακοπές, χωρίς προκαθορισμένο ωράριο. Η φετινή χρονιά αναμένεται διαφορετική. Το γκάλοπ του Booking.com σε πάνω από 24.000 ταξιδιώτες από 31 χώρες και περιοχές έδειξε κάτι εντυπωσιακό: το 49% των ερωτηθέντων εργάστηκε περισσότερες ώρες και χρησιμοποίησε λιγότερες μέρες άδειας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το 73% των ίδιων ερωτηθέντων ανέφερε ότι οι διακοπές του θα είναι «work-free» στο μέλλον. Το 77% λέει ότι και μόνο το ζεστό χάδι του ήλιου πάνω στο σώμα του μπορεί να του φτιάξει τη διάθεση.

Η συνέχεια στο Travel.gr



  Διάβασε ακόμη:

Η μαγεία των Χριστουγέννων στην Πολωνία!

Σκύρος δαγκωτό!