Καθημερινά τα παιδιά μας βομβαρδίζονται με πολλές πληροφορίες: χρόνο οθόνης, διαδίκτυο, σχολείο και ένα γεμάτο πρόγραμμα δραστηριοτήτων που τα κάνει να εξαντλούνται και να αγχώνονται. Οι ζωές τους είναι πολυάσχολες - και, είτε το πιστεύετε είτε όχι, τα γλυκά μας παιδιά όσο και να θέλουν δεν μπορούν να το διαχειριστούν όλο αυτό.

Ένας από τους πιο τυπικούς τρόπους για τους γονείς να αναγνωρίσουν τα σημάδια άγχους ή κατάθλιψης είναι όταν ένα παιδί δυσκολεύεται να κοιμηθεί. Τα παιδιά σήμερα γενικά κοιμούνται μία ώρα λιγότερο τη νύχτα από ό,τι πριν από 25 χρόνια. Άλλα σημάδια άγχους στα παιδιά περιλαμβάνουν πονοκεφάλους, στομαχόπονους, τικ και υπερκινητικότητα.

Υπάρχει όμως ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να βοηθήσουμε τα παιδιά μας να αντιμετωπίσουν και να επεξεργαστούν το άγχος τους: ο διαλογισμός. Μια πρακτική διαλογισμού μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του άγχους στα παιδιά και να αποτρέψει την επικράτηση του στρες. Είναι επίσης ένας υπέροχος τρόπος για να βοηθήσετε τα παιδιά να αποφορτίζονται και να χαλαρώνουν μετά από μια κουραστική μέρα, κάτι που τα προετοιμάζει για έναν ήσυχο ύπνο.

Η συνέχεια στο mothersblog.gr



  Διάβασε ακόμη:

Αναγνώστρια του Woman'sDiary μας δίνει ιδέες για το τέλειο παιδικό πάρτυ

Τρόποι για να μην ξυπνάει το μωρό σου νωρίς το πρωί